Projekts - Darāmo darbu lietotne
Atjaunots: 2024-09-11
Pielietot zināšanas par JS, HTML, CSS, Bootstrap, lai izstrādātu darāmo darbu lietotni.
Saturs
- Uzdevuma apraksts
- Sasniedzamie rezultāti
- Darba gaita
- Nepieciešamie resursi
- Nepieciešamās zināšanas
- Ieteikumi
- Programmēšana II SR
Uzdevuma apraksts
Izstrādāt veicamo uzdevumu lietotni ar iespēju:
- ievadīt 'uzdevuma' tekstu;
- nospiežot pogu, 'uzdevums' pievienojas sarakstam;
- ir iespēja atzīmēt izpildītos saraksta uzdvevumus;
- ir iespēja izdzēst uzdevumus no saraksta;
Šeit ir pieejams paraugs kā šāda lietotne varētu izskatīties un funkcionēt.
Sasniedzamie rezultāti
- HTML: spēj sastādīt HTML dokumenta pamatni un importēt BS5, JS, CSS;
- HTML: atšķir un izmanto
span
,div
,ul
,li
,input
,button
,h1
,p
elementus; - JS: spēj pievienot HTML elementu programmiski ar JS;
- JS: spēj atrast HTML elementu pēc
id
; - JS: spēj pievienot HTML elementam
click
notikuma funkciju; - CSS: spēj noformēt elementus pēc
class
;
Darba gaita
- izplānot un uzzīmēt blokshēmu procesam, kā tiks pievienots uzdevums;
- izplānot un uzzīmēt blokshēmu procesam, kā tiks dzēsts uzdevums
- izplānot HTML, JS, CSS datņu struktūru;
- sastādīt HTML dokumenta pamatni un importēt BS5, JS, CSS
- noformēt HTML skatu ar CSS un Bootstrap klasēm;
- pievienot HTML elementam notikuma funkciju un izmainīt ar to HTML;
Paredzamais izpildes laiks: 180-240 min
Nepieciešamie resursi
Nepieciešamās zināšanas
Var izmantot WEB Zinašanu krātuvi, kur ir apkopojums par pamata lietām, kas ir jāzina par JavaScript, HTML, CSS un Bootstrap 5, lai uzsāktu Programmēšana II kursu.
Ieteikumi
- regulāri pārbaudīt un atkļūdot risinājumu;
- ievērot labas prakses principus.
Programmēšana II SR
Aktivitāte vērsta uz šādām Programmēšana II sasniedzamajiem rezultātiem (SR):
- Prasmes: Izvēlas piemērotu programmatūras izstrādes modeli, programmēšanas valodu un programmatūras izstrādes vidi.
- Prasmes: Izmanto programmēšanas valodu un to bibliotēku dokumentāciju un palīdzības sistēmu, lai patstāvīgi apgūtu citas to piedāvātās iespējas.
- Prasmes: Veido programmas kādā no programmēšanas valodām, t. sk objektorientētajā valodā.
- Prasmes: Veic atkļūdošanu.
- Ieradumi: Izmanto labās prakses principus programmas koda pierakstā un strukturēšanā.