Izpēte - Class citā programmēšanas valodā

Atjaunots: 2023-10-13

Izpētes projekts, kā definēt klasi citās programmēšansa valodās.

Saturs

Uzdevuma apraksts

Nepieciešams izpētīt kā doto JavaScript klasi definētu citās objektorientētās programmēšanas valodās.

  1. Definēt klasi Skolotajs ar īpasībām un metodēm Python programmēšanas valodā un definēt objektu no klases;
  2. Papildus: Definēt klasi Skolotajs ar īpasībām un metodēm vēl vienā valodā pēc izvēles definēt objektu no klases:
    1. Java
    2. C#
    3. Ruby
    4. PHP
    5. TypeScript
    6. Dart
    7. ZIG
class Skolotajs {
vards;
prieksmets;
constructor(vards, prieksmets) {
this.vards = vards;
this.prieksmets = prieksmets;
}
iepazistinatArSevi() {
console.log(
`Sveiki, mani sauc ${this.vards}! Man patīk ${this.prieksmets}.`
);
}
}
const rolands = new Skolotajs("Rolands", "Geogrāfija");

Darba gaita

  • izmantojot w3schools vai oficiālo dokumentāciju, atrast un izpētīt programmēšanas valodas dokumentāciju vai pamācību klases definēšanā;
  • sastādīt dokumentu, piemēram, skolotajs.py, kur pārrakstīt klasi Skolotajs programmēšanas valodā.
  • Iekopēt ekrānšāviņu ar kodu Google Docs dokumentā un dalīt to ar [email protected]
  • Izskaidrot klases biedriem, kā tiek definēta klase izvēlētajā programmēšanas valodā.

Paredzamais izpildes laiks: 80 min.

Programmēšana II SR

Aktivitāte vērsta uz šādām Programmēšana II sasniedzamajiem rezultātiem (SR):

  • Zināšanas: Skaidro objektorientētās programmēšanas darbības pamatprincipus.
  • Prasmes: Izmanto programmēšanas valodu un to bibliotēku dokumentāciju un palīdzības sistēmu, lai patstāvīgi apgūtu citas to piedāvātās iespējas.
Autors
Mārtiņš Bērziņš avatar
Mārtiņš Bērziņš

Uzraksti atsauksmi uz [email protected] [email protected]

Smiltenes vidusskolas logo