Spēle - OOP zināšanu pamati
Atjaunots: 2022-10-05
Aktivitātes mērķis ir iegūt un nostiprināt zināšanas par objektorientēto programmēšanu (OOP) un atvērtā koda bibliotekām.
Saturs
1.Posms: Sagatavot jautājumus
Jautājumi ir jāsagatavo pa pāriem / grupā pēc šādiem nosacījumiem:
- Izmantojot OOP zināšanu krātuvi un citus interneta resursus, sagatavot 10 jautājumus, no kuriem:
- vismaz 1 jautājums ir par JavaScript primitīviem;
- vismaz 1 jautājums ir par JavaScript objektiem;
- vismaz 1 jautājums ir par OOP pamatprincipiem;
- vismaz 1 jautājums ir par OOP mantošanu vai iekapsulēšanu;
- vismaz 1 jautājums ir par JS bibliotekām;
- Papildus nosacījumi:
- katram jautājumam jāsagatavo 3 atbilžu varianti, no kuriem 1 ir pareizais;
- vismaz 1 jautājumam jābūt ar koda paraugu;
- jautājumi jāsagatavo Google Sheets dokumentā, kas jādala ar [email protected]
- jautājumi jāsagatavo pēc parauga:
2.Posms: Spēle
Sagatavotie jautājumi tiks izspēlēti pēc pielāgota "Lieliskā piecinieka" principa:
- Katrs jautājums tiek uzdots vienai komandai;
- Ja atbilde ir nepareiza, iespēja atbildēt tiek dota nākamajai komandai;
- Par pareizi atbildētu jautājumu tiek piešķirts viens punkts;
- Par diviem pēc kārtas pareizi atbildētiem jautājumiem tiek piešķirts vēl viens punkts, un nākamais jautājums tiek uzdots nākamajai komandai.
Programmēšana II SR
Aktivitāte vērsta uz šādām Programmēšana II sasniedzamajiem rezultātiem (SR):
- Zināšanas: Skaidro objektorientētās programmēšanas darbības pamatprincipus.
- Zināšanas: Skaidro atvērtā koda bibliotēku pielietojumu un iespējamās problēmas.
- Prasmes: Izmanto programmēšanas valodu un to bibliotēku dokumentāciju un palīdzības sistēmu, lai patstāvīgi apgūtu citas to piedāvātās iespējas.
- Ieradumi: Koplieto un izmanto savu un citu radītu saturu.
- Ieradumi: Efektīvi un droši komunicē, sadarbojoties ar citiem digitālajā vidē.